Logos i rètols per a una casa-taller

Ep! Que m’oblido d’anar actualitzant! (No pas perquè no tingui res a dir, eh? La culpa, com sempre, de l’excés de feina i la falta d’hores! Si almenys cobrés per cada minut treballat! Ains!)

Un dels últims grans encàrrecs que he fet han estat els logos i rètols de la Casa de la Ràdio i la Televisió un centre “casa-taller” sobre mitjans de comunicació. (Així, si teniu ocasió d’anar-hi en teoria tot el que veureu pel que fa a il·lustracions i retolació és meu!) Un encàrrec enorme a tenir enllestit en un meset. I amb resultats irregulars (alguns cartells m’agraden més que d’altres) però en general satisfet pel tracte animós, obert i directe amb el client, que aquí ha ajudat a accelerar el ritme resolent les pegues que sorgien amb destresa i rapidesa. (Fins al punt que a última hora vam poder canviar el logo per una nova idea que havia sortit sense cap trauma i amb bons resultats i tot!)

No puc llistar tots els dibuixos i muntatges, que n’eren molts (càratules per a vídeos, acreditacions, senyals, dispositius de planta, cartells per la façana, etc.), però podeu tenir-ne una prèvia d’alguns clicant aquí.
:-)

Apa, me’n torno a treballar!

Etiquetes:

3 Respostes a “Logos i rètols per a una casa-taller”

  1. KalEl el Vigilant 2/3/2009 a les 18:46 #

    Hmmm… de què em sonarà a mi tot això? :D

  2. arià 10/3/2009 a les 15:44 #

    això què és?? com una mena de museu??
    sisplau JAN, acabo de llegir la declaració d’amor de SORAYA, estas atontat o què? jajaja.
    una abraçada.

  3. Jan 11/3/2009 a les 12:15 #

    Hola Arià! Com va la recerca de feina? :-)
    Això del logo ve a ser un museu-taller per gent jove i grups programats on poden anar a aprendre a fer tele i ràdio en una o dues jornades aprofitant les instal·lacions que hi tenen, sota control dels instructors d’allà. Són a Balmes, sota de la Diagonal.
    PER CERT, això de la Soraya m’agradaria veure’t recriminant-m’ho tenint-la davant! No et fot! :-P

Deixa una resposta