Això que he escrit al títol ho cantaven Constantino Romero o Joan Crosas (depenent la versió) a Sweeney Todd. Parlaven de retornar a Londres; ciutat farcida de mites històrics, faules de crims misteriosos i amb un imaginari popular increïble. Quantes novel·les, quantes pel·lícules…!

Doncs apa, tres dies a Londres. Primer viatge que faig a Anglaterra. I amb molt bona companyia. Tinc curiositat, la veritat, però una mica de mandra perquè sé que hi anem pocs dies i gairebé no podrem fer-hi res! Serà un tastet de Londres, doncs. Ni que sigui per venjar-nos de les visites dels guiris anglesos que tot sovint patim al nostre país, apa!

“No hi ha res com Londres”… a veure si és veritat i li sabeu trobar el punt!
Good trip!
Haurà estat breu, però dóno fé que a migdia aquests nanos ja havien visitat la Torre de Londres, el Big Ben i els exteriors de Westminster, entre moltes d’altres coses. Quin ritme!!
Ei, sí! Ens vam quedar sense musical, però vam caminar tant com vam poder! Vejam si trobo algun moment per penjar quatre fotos i comentar quatre coses. (Poques, però, que n’estic tip de fotre posts quilomètrics!)