Acabo de tornar de fer la penúltima funció. Ha estat molt emocionant i ha sortit ben rodona. Demà toca l’última. És trist, però la cosa s’acaba. De debò que la setantena de gent que hi participem ho trobarem a faltar…
I ara l’anècdota: Aquest cop sobre Internet i la seva màgia. Gràcies a la Xarxa, la _Mò_ i l’Arkitekt coneixen el DVG. I gràcies al DVG van visitar el meu weblog. I gràcies a això avui han vingut a veure Entre Gats! Ostres, m’han deixat totalment fora de joc! No esperava pas que algú arribés a venir arran de seguir la crida del weblog! I celebro que els hagi agradat l’espectacle! M’ha fet moltíssima il·lusió! Això és un èxit absolut, molt més del que jo hauria pogut imaginar, i que fins i tot ha arribat a esquitxar aquest màgic i visitat DVG que en Jun condueix! (I la _Mò_ i l’Arkitekt estan d’acord amb mi que si en Jun no ve demà es perdrà una obra fora de sèrie! Apa! Que ho sàpigues, Jun!)
A més, m’han fet l’honor de ser l’únic actor de l’obra que ha firmat un autògraf, per ara! Moltes gràcies per haver vingut i celebro que us hagi agradat! (I us demano disculpes perquè he estat incapaç d’escriure bé els vostres noms! Ella m’ha dit “amb accent obert” i va i jo li foto tancat, i a ell li he dit “amb K, oi?“, i va i li foto només una K! Ostres, ho sento, però després de cada funció acabo ben atabalat i fora de joc! No dono per més! Miraré de compensar-ho d’alguna forma, refent la dedicatòria o alguna cosa així, que és el mínim que puc fer! Merci per haver vingut, de debò!)

Ole, ole i ole!
Ja t’ho mereixes, ja! Has tingut la sort de conèixer a dos deuvosguardencs d’aquells de tota la vida! Fins i tot tenen pàgina a la revista, aquests! Són uns craks!!
Per cert, aprofito per desitjar moooolta sort a la _Mò_, que en breu inicia un viatge la mar d’emocionant:
http://www.deuvosguard.com/calendari/day.php?date=20060928
Fins ara! Uooo!
^^ ziiiiiiiiiiiiii!!!!
l’obra ens ha encantat!!!!! ^^
us ho heu currat moltíssim!!! el vestuari, maquillatge, l’escenografia, les coreografies, la sincronització de 20 persones de cop dalt l’escenari… està genial!!! (Jun, com t’ho perdis, t’en penediràs… val la pena anar-hi!)
L’única llàstima és que el dolent surti tan poc, oi Jan?
Jan, veig que l’Entre Gats el feu a Centelles; que ets de Centelles? Resulta que hi tinc una amiga: es diu Anna, és arqueòloga i està treballant a Síria. És la nóvia d’un boníssim amic meu, el Jordi. Que potser la coneixes?
Síiiii! Si l´Anna que em dius juraria que és de la meva promoció i tot! Bé, l´Anna que conec jo és historiadora però es passa la vida voltant per molts camps de treball fent arqueologia! Deu ser la mateixa, oi?
I responent a l´altre tema; Sí, és una llàstima que el dolent surti poc, però almenys s´escapa viu després d´haver apallissat el bo! (Vaja, que almenys té un punt més d´originalitat que d´altres dolents.)
Ei Jan, segur que no hi ha dues Annes com ella a Centelles! Quan la vegi ja li preguntaré per tu, a veure quins infomes em dóna!