Tema curt: Òscars

Iupi! Després de treure notes excel·lents a l’assignatura d’Anàlisi Audiovisual i amb l’experiència d’una dècada fent programes sobre cinema a diverses emissores no-professionals, aquest cap de setmana tinc una nova cita: Col·laborar al programa dedicat als Òscar que fa Ràdio Manlleu! Quin mono de ràdio tenia, ara! (Ja té pebrots que treballi en un mitjà professional on em tenen restringit amb temes tècnics, darrera bambalines. Doncs apa, això fa que m’agafi amb més ganes una escapada a Ràdio Manlleu! Que fa il·lusió que algú pensi en tu de tant en tant!)

I fa doble il·lusió quan al programa hi intervenen personalitats reputades com JA Bayona (director de El Orfanato), l’equip de DDT (guanyadors de l’Òscar al millor maquillatge per El laberinto del Fauno), Àngel Sala (director del Festival Internacional de Cinema de Sitges) o Gemma Ruiz (reportera cultural de La nit al dia).
;-)

Que vénen els Òscar! (Clica a l’enllaç si vols tenir el PDF amb la porra oficial!)

Apostes?

(M’acaba de venir nostàlgia de quan fèiem el programa especial dels Òscar a Ràdio Centelles, WWR o Ràdio Vic, que enguany s’anomenaria “No Sé De Quin Òscar Em Parles 2008! Especial sobre els premis de l’Acadèmia de les pel·lícules del 2007!”… Ais! Ens encantava fer un embolic a tothom!)

Parlant de programes de cine… En Quim, la Glòria, en Xevidom, l’Aleix i companyia han estat reconeguts pel seu gran programa de televisió sobre cinema! (On he tingut el plaer de col·laborar en alguna ocasió, cosa de la qual ara fardaré més que mai, clar!)

Etiquetes: ,

9 Respostes a “Tema curt: Òscars”

  1. 22/2/2008 a les 15:17 #

    Ei… porta’ls-hi un calendari de Logan a aquesta gent tan trempada (o dos)!!!
    Com a mínim ells sí que saben valorar el que tenen a prop! ;)
    Per cert… Quan el feu, exactament, el programa? mirant la seva graella no ho he sabut pas veure (com que deu ser, ja ho dius tu, un especial…)

  2. asokita 22/2/2008 a les 23:41 #

    Gràcies per esmentar-nos, Jan ^_^

    I Cè (hola!), el programa l’enregistrem demà i s’emetrà el diumenge. L’hora exacta no la sé (coses de ràdio local), però imagino que serà deprés de la retransmisió deportiva del Manlleu que em sembla que juga a les 5.

  3. 25/2/2008 a les 6:09 #

    Una vegada escoltat el programa especial de Ràdio Manlleu… no m’estranya que els hagin donat un premi a aquesta colla. Em va agradar. Molt professional i un bon estol de col·laboradors i de col·laboradores, amb una mirada fresca sobre el tema.
    Felicitats a tots plegats! :)

  4. Jan 25/2/2008 a les 17:01 #

    Iep, Cè! Però que consti que el premi Zàpping els hi van donar pel programa de televisió que distribueix Comunicàlia, eh? “El Cinematògraf”!

  5. 26/2/2008 a les 8:01 #

    Ei, ei, ei… que ja ho sabia, eh? Que quan poses coses i links jo m’ho miro!!! ;)

  6. arià 28/2/2008 a les 14:22 #

    una qüestió….
    Jan et va agradar Sweeney Todd??
    Pot ser que la peli m’avorris? pot ser que només s’escoltin 3 cançons en una peli de 2 hores (JOAAAAANAAAA!!!)?
    Per la meva opinió, una peli mooolt llarga. Aquesta historia s’explica com a màxim amb 30 minuts. Vaig sortir decebut, molt decebut.
    Tim Burton descansa…..agafa aire i pren-te unes vacances, estic fart de veure sempre les mateixes imatges fosques i grises.

  7. Sergi 28/2/2008 a les 14:51 #

    A part de compartir escenari durant el programa dels òscars amb en Jan, també comparteixo un sentiment similar pel que fa a tornar a la ràdio. Després de la desaparició del NSDQEP de Ràdio Vic, del programa on treballava a Ràdio Manlleu i de la revista EL TER, tornar als micròfons amb una companyia tan grata (en jan, en Quim, l’Arola…) va ser molt especial. Espero que per molt que vagin caient els altres espais de trobada (potser sóc jo el gafe???)aquest el puguem retrobar cada any.

  8. Jan 28/2/2008 a les 17:20 #

    Bona pregunta, Arià! A mi la pel·li em va causar bona impressió. Potser perquè anava acollonit per en Johnny Depp (creia que no estaria a l’alçada), i quan vaig veure que se’n sortia ja em va entrar tot millor. Però he de confessar que a mesura que hi he anat rumiant m’agrada menys… ON SÓN ELS CORS? PER QUÈ LA PARELLA JOVE ÉS TAN FLUIXA I PRESCINDIBLE? PER QUÈ NO ES CANTA LA MÍTICA “BALADA DE SWEENEY TODD” NI TAN SOLS ALS TÍTOLS DE CRÈDIT FINALS TOT I QUE SURT INSTRUMENTADA CADA DOS PER TRES? PER QUÈ EL GENIAL SACHA BARON-COHEN SURT TAN COHIBIT MALGRAT QUE ÉS CONEGUT PEL SEU HISTRIONISME I EL SEU PAPER A LA PEL·LI ÉS EL QUE LI RECLAMAVA? QUÈ S’AMAGA, DARRERA LES DECISIONS PRESES EN AQUEST RODATGE?

    He arribat a la conclusió que el sr. Burton s’ho ha pres una mica com un encàrrec més que no pas com una adaptació d’un musical que l’apassionés. Altres directors haurien cuidat més aquest aspecte, tot i que segurament sense comptar amb les interpretacions més que correctes del duet Todd i Bonham-Carter. Es clar, visualment li queda molt bé, però a nivell del musical en sí i del suc que es podria treure el tema queda molt descompensat. Donava per molt més, amb Burton o sense Burton. (Però la veritat és que també hauria pogut ser molt pitjor, depenent qui hagués conduit la cosa, eh?) ;-)

  9. Jan 29/2/2008 a les 13:37 #

    Sergi, un plaer retrobar-te!
    Per cert, que la foto de la temporada passada segueix activa:
    http://nose.focafilms.com/ :-)

Deixa una resposta