Potra: Reedicions avortades

He d’entregar la setmana vinent uns treballs de la UOC i vaig de cul. A principis de mes hauria pogut avançar feina però em va tocar fer un intensiu de Potra.
:-)

No em va agradar massa com em va quedar la part del Potra V (ja a la venda), però vaig quedar prou satisfet amb els petits canvis i retocs que vam fer a les reedicions de tots els quatre Potra anteriors. La feina més dura va ser aconseguir distribuir el temps de dues setmanes entre les reedicions i l’últim número; i vaig acabar dedicant més hores a les reedicions, que tenien moltes xorradetes a solventar.

Ara ha començat el Saló (ahir, i amb exposicions molt recomanables, per cert!) i em toca acabar els treballs de la UOC, per la qual cosa podré gaudir poc de l’ambient comicaire (només hi seré un dia sencer; dissabte).
:-(

Per tant, imagina la meva frustració quan he descobert que els còmics que hem reimprès… s’han fet a partir dels arxius de la versió VELLA! SENSE els canvis ni els retocs que vam fer de cara a la reedició i pels quals vaig empenyorar la meva estada al Saló! O sigui; em quedo sense tenir la feina de dues setmanes publicada i sense poder estar al Saló per culpa de la mateixa feina que no ha estat publicada! Una emprenyada impressionant, vaja.

En Jun diu que investigarà, i afirma que ell va dur els arxius correctes i que ha de ser la gent de la copisteria qui l’ha cagada. M’imagino que sí, perquè ell va anar duent els arxius en comptagotes, a mesura que tancàvem cada reedició, i podria haver-se equivocat en un, però no EN TOTS ELS ARXIUS! Per tant i partint de la premissa d’en Jun, “nos huele” que algun llest de la copisteria va confondre els arxius nous amb els vells que tenien als seus disc durs i no va mirar pinyes! Patètic, la veritat. Val, culpa nostra de no haver revisat el material en anar-lo a recollir, també! Per no és excusa si la cagada inicial ve d’ells i nosaltres havíem entregat a temps tot el que tocava. Per tant, si és tal i com ha dit en Jun, cal tenir galtes per no mirar pinyes com ho fan a aquesta copisteria de Can Dragó!

I ara a veure què! Compensacions? Cagum la pell del llop!

Bof.

Apa, ja m’he desfogat. I tot i que segueixo de mala lluna pel tema dels nous Potra, res impedirà que gaudeixi del pòster que vaig aconseguir ahir quan vaig escapar-me unes horetes al Saló per descobrir la magnitud de la tragèdia:

Ais, que ja arriba! El 22 de maig! Nervis, nervis!

Etiquetes: , ,

13 Respostes a “Potra: Reedicions avortades”

  1. KalEl el Vigilante 18/4/2008 a les 15:50 #

    Ja et passarè els sis (no cinc, sis) Potras, que ahir me’ls vaig comprar tots. Per cert, penso fer crítica dels sis i aviso que serè implacable. El Superbaby i l’Spiderbaby que tinc darrere i que em claven els ullets no afectaran pas el meu criteri :D

  2. Mei 19/4/2008 a les 13:18 #

    Quina putada! Jo crec que els de la impremta, com a mínim, us haurien de tornar els diners o fer-vos la propera impressió gratis. I canviar dels crèdits allò que posa “Imprès a Copy Can Dragó, que ho fan molt bé”.

    Nosaltres vam haver de jugar per aconseguir el pòster, i a sobre va venir una reportera estúpida d’alguna tele preguntant-nos què hi fèiem allà sent tan grans ‘¬¬

  3. pau-b 19/4/2008 a les 15:07 #

    No passa res! Aprofita doncs per revisar els còmics anteriors i per fer que les properes edicions encara siguin millors! La feina ben feta sortirà a la llum!

  4. Jan 20/4/2008 a les 16:54 #

    Ains… Però em sap sobretot greu per en Réquiem Matemàtic, que tenia un cameo assegurat en un epíleg d’una de les reedicions! (S’ho mereixia, que és tan fan que es compra totes les reedicions!) :-)

  5. Jan 20/4/2008 a les 16:58 #

    A més, la idea era que teníem molt clar que la nova tongada de còmics no s’esgotaria al Saló, així que ho fèiem amb la consciència que les noves reedicions durarien uns quants salons… I ara ens haurem de menjar amb patates els còmics “vells” reeditats abans de reeditar les noves reedicions! Ains!

  6. pau-b 20/4/2008 a les 17:11 #

    El que també podríeu fer és penjar les versions ben acabades en el web en substitució de les antigues.

  7. _Mò_ 21/4/2008 a les 12:33 #

    pos si és error de la copisteria, no podeu reclamar-hi alguna cosa? jo que sé, que us facin copies gratis de les reedicions ben fetes sota amenaça de deixar de ser clients seus. És que si ho fan malament i pagueu i ningú es queixa, la propera vegada ho tornaran a fer malament, total, al client sembla que li és igual…

  8. arià 21/4/2008 a les 13:18 #

    Vaig comprar l’últim potra el dissabte. no et vaig trobar. Però la meva opinió sobre el cómic te l’enviare per mail.
    Per cert no tinguis por, SPILBERG no ens fallarà, jo ja porto la banda sonora al mobil. jajajja

  9. Jan 22/4/2008 a les 3:14 #

    Doncs m’estic rumiant penjar almenys l’epíleg on sortia en Réquiem Matemàtic, ni que sigui perquè ell el gaudeixi!
    _Mò_, tens raó, cal reclamar. Voldria que hi anéssim tots junst; Jun, Cè i Jan, a veure què ha passat, que al cap i a la fi tots tres vam posar dines inicials al producte i se suposa que hi tenim responsabilitat. Ja estic buscant alternatives a Vic, per poder fotre una mica els de la copisteria si es neguen a compensar-nos en res. Per això també trobo interessant que hi anem tots tres, per fer més pressió. El problema és que aconseguir quedar tots tres alhora és tota una odissea! Ains.
    Arià, tio! Fot-li fort, a l’Indy! :-)
    Ja imagino per on anirà la teva opinió del còmic… Tret de les portades, els qui em tenen confiança m’han deixat ben “mal” parat el contingut. I no els culpo. La part bona és que no deixarem que la bèstia agonitzi i tancarem la saga on toca, que sembli que ja ho demani a pits! “A crits”, volia dir. No. Val. Volia dir a “pits”. Els que hagin llegit el còmic sabran per què… ;-)

  10. Requiem Matemàtic 22/4/2008 a les 11:03 #

    Em nego a que pengis la meva “aparició estelar”… Esperaré fins al Novembre, encara que m’hagi d’alimentar a base de comics vells o de catalegs d’anys anteriors (A qui li sóna aquesta frase?).

    Resistiré… I will survive!

  11. pau-b 22/4/2008 a les 19:29 #

    No t’autoflagelis, perquè a mi m’han fet riure ;) I en Quim Bou em sembla una gran fitxada! Que es quedi en els altres dos números que queden!

    I no parlis del final. Després haureu de pensar en la següent saga! Què et sembla la idea d’un còmic d’una mena de llangardaix que resol crims absurds? Podria tenir ganxo.

    Per cert, i ja que parlem de reedicions; ja que tu ets el seny responsable i esquematitzador i ell la rauxa despistada i eixelebrada (o això és el que indiqueu en les pàgines endogàmiques), arribat el moment, si torneu a fer una reeimpressió recorda-li a en Jun que faci servir la versió retocada de les meves pàgines!! Confio en tu.

  12. Jan 24/4/2008 a les 2:28 #

    Pau-b, envia-me-la a jan@deuvosguard.com, i miraré què puc fer-hi! :-)

Seguiments/Pings

  1. Déu vos guard! » Blog Archive » Saló del Còmic, dia 2 - 19/4/2008

    [...] i menys pluja! I mireu, mireu, quin goig que fan! Llàstima que les reedicions encara no són les requetedefinitives, però tot i així, tenim els sis Potras disponibles per a tothom!! I com que demà m’espera [...]

Deixa una resposta